31 Ocak 2010 Pazar

İbrahim Karalar Müdürlüğe atandı

Yeniyapan İlköğretim Okulu Türkçe öğretmeni İbrahim Karalar görev yaptığı okula müdür olarak atandı.
Kahramanmaraş Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Kurumları Yönetici Atamaları sonuçları açıklandı. Bu çerçevede Ilıca Yeniyapan İlköğretim Okulu Türkçe Öğretmeni İbrahim Karalar görev yaptığı Yeniyapan İlköğretim Okulu’na müdür olarak atandı. Yeniyapan İlköğretim Okulu Müdürlüğü yaklaşık dört yıldır vekaletle yönetiliyordu.
Gaziantep’ten tayin yolu ile Yeniyapan ilköğretim Okulu’na atanan Karalar üç yıldır burada Türkçe öğretmeni olarak görev yapıyordu. İbrahim Karalar Milli Eğitim Bakalığı’nın yönetici atama sınavlarına katıldı ve sınavı kazanarak çalıştığı okula müdür olmayı başardı. Karalar’ın 2009-2010 Eğitim Öğretim Yılı’nın ikinci yarısının başlaması ile birlikte görevine başlaması bekleniyor.
Öte yandan yine aynı atamalar çerçevesinde, vekaletle yönetilen Ilıca Çok Proğramlı Lisesi Müdürlüğü’ne de atama yapıldı. Döngele Kasabası Çok Proğramlı Lisesi Müdür Yardımcısı Halil Avcı Ilıca Çok Proğramlı Lisesi Müdürlüğü’ne atandı. Ayrıca uzun süredir Ilıca İlköğretim Okulu Müdürlüğü görevini sürdüren Cuma Bağrıaçık, Karacasu Vali Saim Çotur Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Müdürlüğü'ne atandı. Atamalar çerçevesinde Kahramanmaraş genelinde toplamda 170 okula müdür ataması yapıldı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler..

Unknown dedi ki...

Kasabamızın değerli öğretmeni sevgili kardeşim İbrahim Bey, uzun zamandır görüşemiyorduk, bu muhteşem haber ılıca sitesinde zevkli bir gezi yaparken müdür olarak atandığınız haberini okudum gerçekten çok sevindim. Bir hemşerin, hocan, abin ve adaşın olarak yeni görevini tebrik eder, başarılar diler, Yüce Rabbimden hayırlı ve uğurlu olasını temenni ederim. Allah'ın selamı üzerinize olsun. Sevgi ve saygılarımla. Y.Doç.Dr. İbrahim KIR/ K Maraş