6 Şubat 2011 Pazar

Bünyamin Karalar nişanlandı

Ilıca Kasabası’nın yetiştirdiği önemli isimlerden Bünyamin Karalar Ankara’da nişanlandı.

Gurbette nişan takıldı. Ilıca Kasabası’nın yetiştirdiği, Ankara Samanyolu Eğitim Kurumları’nda görev yapan ve aynı zamanda Ilıca Eski Belediye Başkanı Cuma Karalar’ın yeğeni olan Bünyamin Karalar sade bir törenle nişanlandı.

Gümüşhane eşrafından, Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde görevli Mesut Bey’in kızı Zeynep’le, Kahramanmaraş Belediyesi personeli Yaşar Karalar’ın oğlu Bünyamin Karalar’ın nişan törenleri Ankara’da, Altındağ Belediyesi Zambak Kültür Mekezi’nde yapıldı.
Saat 15:00’da başlayan nişan törenine Ilıca’dan, Ilıca Belediye Başkanı Remzi Demir, eski belediye başkanlarıdan Cuma Karalar, Belediye Meclis Üyesi Bünyamin Torun ve Ilıca Yeniyapan İköğretim Okulu Müdürü İbrahim Karalar’n yanı sıra Zeynep-Bünyamin çiftinin yakın akrabaları, Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Enver Ak, İşadamı Süleyman Bey ve yine çiftin Samanyolu Eğitim Kurumları’nda görevleri mesai arkadaşları katıldı.

Kur’an-ı Kerim tilaveti ile başlayan tören bir birinden seçme ilahilerle devam etti. Daha sonra tekbirler eşliğinde genç çiftin nişan yüzükleri takıldı. Nişan yüzüklerini Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Enver Ak ve Ilıca Belediye Başkanı Remzi Demir birlikte taktılar. Ayrıca Enver Ak, yüzükleri takmadan önce genç çifte hem nasihatta bulundu, hem de kısa bir konuşma yaptı.
Zeynep-Bünyamin çiftinin nişan törenleri takı merasiminin ardından sona erdi.
Haber Ilıca olarak çiftimize Allah’dan (cc) ömür boyu mutluluklar diliyoruz.






Hiç yorum yok: