11 Şubat 2010 Perşembe

Yeni okul müdürleri göreve başladılar

Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından atanan okul müdürleri yeni görevlerine başladılar.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından açılan müdürlük sınavını kazanarak, Kahramanmaraş İl Milli Eğitim müdürlüğü tarafından kurum içi atamalar kapsamında Ilıca’daki boş olan iki okula da müdür ataması yapıldı. Atanan yeni müdürler 2009-2010 Öğretim Yılının ikinci yarısının başlaması ile birlikte görevlerine başladılar. Oldukça heyacanlı oldukları gözlenen çiçeği burnunda müdürler, bir taraftan yeni görevlerine alışmanın telaşını yaşarken diğer yandan hayırlı olsun ziyaretine gelen vatandaşların tebriklerini kabul ediyorlar.
Yaklaşık dört yıldan bu yana vekaletle yönetilen Ilıca Yeniyapan İlköğretim Okulu müdürlüğüne İbrahim Karalar; yine vekaletle yönetilen Ilıca Çok Proğramlı Lisesi Müdürlüğüne ise Halil Avcı atanmıştı. Yeniyapan İlköğretim Okulu Müdürlüğüne atanan İbrahim Karalar aslen Ilıcalı olup üç yıldır aynı okulda türkçe öğretmeni olarak görev yapıyordu. Ilıca Çok Proğramlı Lisesi’ne müdür olarak atanan Halil Avcı ise Dereboğazı Köyü nüfusuna kayıtlı olup Döngele Kasabası Çok Proğramlı Lisesi’nde müdür yardımcısı olarak görev yapıyordu.
Haber Ilıca olarak yeni atanan her iki okul müdürümüzede yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.
(haber ılıca)

Hiç yorum yok: