18 Kasım 2009 Çarşamba

Emine'yle gururlandık!

Yeniyapan İlköğretim Okulu öğrencilerinden Emine Kurt, Kros İl Birinciliği dalında üçüncü olarak göğsümüzü kabarttı.

Milli Eğitim Bakanlığı Okul içi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanlığının 2009–2010 Öğretim yılı faaliyet programı gereği; Kahramanmaraş Milli Eğitim Müdürlüğü Spor Bölümünce 17 Kasım 2009 tarihinde Kapıçam Mesire Alanı’nda Küçükler-Yıldızlar ve Gençler Kros İl Birinciliği yarışması yapıldı.

Yarışmaya, kasabamız Yeniyapan İlköğretim Okulu öğrencilerinden Emine Kurt’ta katıldı. Ilıca Yeniyapan İlköğretim Okulu 6/A sınıfı öğrencisi Emine KURT KÜÇÜKLER FERDİ (KIZ) dalında il üçüncüsü olarak kasabamız ve okulu adına büyük bir başarı kazandı.
Zorkun Mahallesi’nde ikamet eden ve okula taşımalı olarak giden ve de babası olmayan Emine, yarışmaya annesiyle birlikte geldi. Kızının başarısı karşısında oldukça duygulanan anne sevinç gözyaşlarına boğuldu.
Ilıca Yeniyapan İlköğretim Okulu Beden Eğitimi Öğretmeni Resul BİLGETECAN yönetiminde yarışmaya hazırlanan bir grup öğrenciden oluşan yarışmacı öğrencilerimiz çeşitli dereceler elde ederken, bunlar içerisinde Emine KURT il üçüncüsü olarak arkadaşlarını, öğretmenlerini ve okulunu sevince boğdu. Diğer yandan okulun edebiyat öğretmenlerinden İbrahim KARALAR yarışma öncesi çocukların yarışmaya katılmaları konusunda velilerle temasa geçerek lojistik anlamda önemli katkıda bulundu.
Kasabamızdan daha fazla “Emineler”in çıkması ve daha çok göğsümüzü kabartması dileği ile, kızımız Emine Kurt’a ve idealist öğretmenlerine, bizi gururlandırdıkları için “haber ılıca” olarak teşekkür ediyoruz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yegenime daha çok başarı dilegiyle bizleri gururlandırdıçok teşekkürler ercan yılmaz