2 Mart 2009 Pazartesi

MHP Ilıca seçim bürosu açıldı

29 Mart yerel seçimlerine sayılı günlere kala, heyecan doruklara tırmanırken, seçim büro açılışlarına katılan son halka Ilıcadaki MHP seçim bürosu oldu.
Mevcut AK Partili Başkan Aslan Kaçmazın karşısına ise MHPden Hasan Sayım Arslan aday olurken, 29 Martta yapılacak yerel seçimin bu beldede kıran kırana geçeceğinin sinyalleri verildi.
Güneşli, ancak serin havada, seçim otobüsü üzerinde vatandaşlara hitaben bir konuşma yapan MHP Milletvekili M.Akif Paksoy, sağlık ve turizmin önemli merkezi sayılan Ilıcada küçük olsun benim olsun mantığının yanlış olduğunu, büyük olsun da herkesin olsun anlayışının yaygınlaşması gerektiğini söyledi. Yaklaşık 350 kişinin izlediği seçim bürosu açılışında ilk konuşmayı MHP merkez ilçe başkanı Ömer Özkan yaptı. Özkan yaptığı konuşmada, Ilıcaya mevcut yönetim sayesinde yeterli hizmet geldiğine inanmadığını, Ilıcanın dünyaya açılması gerektiğini belirterek, Ilıcanın değişime ihtiyacı olduğunu, Ilıcadaki seçimin Kahramanmaraş seçimi kadar ciddi ve önemli olduğunu belirtti ve değişim adresinin MHP, ismin de başkan adayı Hasan Sayım Arslan olduğunu ve Ilıca halkının kendi kaderini kendisinin belirleyeceğini söyledi.
MHP Belediye Başkan Adayı Hasan Sayım Arslan ise, Ilıca kasabasında, 25 senedir aynı zihniyetin işbaşında olduğunu vurgulayarak, “Halkını işsizliğe, çaresizliğe mahkûm eden ve zorlayan bu anlayış artık bitmelidir. Bu değişecek, bu değişikliğe imza koyacak olan da sizlersiniz. Ilıca bir nimet, bir altın. Bu toprakların altında altın yatarken, her nedense bu altını yeryüzüne çıkartmakta tereddütleri var. Bu yönetim, Ilıca halkına hak ettiği hizmeti veremedi, değeri gösteremedi. Bir içme suyu meselesi var, bizim oralara dahi tankerle sular gelirdi. Hizmeti MHPde ve bende bulacaksınız” diye konuştu. Seçim otobüsü üzerinde, tezahüratlar ve alkışlar arasında konuşmasına başlayan MHP Milletvekili M.Akif Paksoy, AK Parti iktidarını eleştirerek, bu seçimde bu iktidarın uyarılması gerektiğini hatırlattı ve “Bugünlerde her tarafı geziyoruz, hiç bu kadar büyük heyecanı, coşkuyu başka yerde görmedim. Adayınız hayırlı olsun, pırıl pırıl, kaliteli bir arkadaş. Onu size emanet ediyorum. İnanıyorum ki, 29 Martta biz bu seçimi alırız.
Ilıca bir tarih, bir kültür ve sağlık turizm merkezi. Hep sorarım kendime, Ilıca neden bir Yalova, bir Afyon, bir Kozaklı olmasın. Ama olmayınca olmuyor işte. Burada şu mantık var, ki çok yanlış, küçük olsun benim olsun. Niye? Büyük olsun, hepimizin olsun en doğrusu. Yukarı mahallelere baktım, üzüldüm. Çünkü sefalet içinde. Hizmet gitmemiş. 25 senelik zihniyet, buraya hangi hizmeti verdi, anlamış değilim. Gelin, bir de bizi deneyin, bize oy verin. 30 Mart sabahı koltuğa Arslan kardeşim oturduğunda, hizmet gelecek size. Buna söz veriyorum” dedi.
Konuşmaların ardından seçim bürosunun açılışı yapıldı, birlikte yemekler yendi, “hayırlı ve uğurlu olsun” dilekleri ayyuka çıktı.
haber ve fotoğraflar: marasgundem.com