23 Mart 2009 Pazartesi

Ana-Kız okuldayız kursları sürüyor

Ilıca İlköğretim Okulu’nda açılan Halk Eğitim destekli okuma yazma kursu devam ediyor.
6 Haziran 2008’de Milli Eğitim Bakanlığı’nın organizasyonu ve Halk Bankası’nın ana sponsorluğunda başlatılan Ana Kız Okuldayız Okuma Yazma Kampanyası kapsamında başlatılan okuma yazma kurslarına Ilıca’da da ilgi büyük oldu.Kampanya kapsamında 14 Şubat 2009 Tarihinde açılan iki adet 1.kademe ve bir adet 2.kademe okuma yazma kursu Ilıca Kasabası ve çevresinde memnuniyet yarattı. Kursları Cumartesi ve Pazar günleri Ilıca İlköğretim okulu Öğretmenleri Mehmet GÜRBAK , İslam YİĞİT GÜROCAK ve okul müdürü Cuma BAĞRIAÇIK veriyor. Halen devam etmekte olan kurslara 22 okumaz ve yazmaz bayan ile 11 erkek kusiyer katılıyor. Kursiyerlerin ilgisini artırmak için zaman zaman kitap, kırtasiye ve eğitim malzemeleri türünde hediyeler veriliyor.
Okuma yazma kursları 03 MAYIS 2009 tarihinde sona erecek. Kurs sonunda tören yapılarak, Kahramanmaraş Mülki amirler davet edilecek ve şölen düzenlenecek.
Kurslar tamamlandıktan sonra Ilıca Kasabası ve çevresinde okumaz yazmaz kimsenin kalmaması ve okuma-yazma seviyesinin yükselmesi bekleniyor.