10 Mayıs 2008 Cumartesi

dilipak coşkusu

Kahramanmaraş’ımızın yetiştirdiği ender şahsiyetlerden biri olan gazeteci yazar Abdurrahman Dilipak Kahramanmaraş İnsani Yardım Derneği’nin (İYD) düzenlediği “O’da yetimdi” adlı geceye katılmak ve bir konferans vermek üzere şahrimize geldi.
Dün öğleden sonra gelen Dilipak önce Kahramanmaraş İnsani Yardım Derneği’ni ziyaret etti. Burada yetkililerler görüşen ve gündeme dair sohbet eden Dilipak daha sonra Müsiad Kahramanmaraş Şubesi’ne bir ziyarette bulundu.
Saat 20:00’de Necip Fazıl Küitür Merkezi’nde düzenlenen “O’da yetimdi” adlı geceye katılan Dilipak Kahramanmaraş’lılar tarafından yoğun ilği gördü. Gecede birde konferans veren Dilipak ilgiyle dinlendi ve sık sık alkışlandı. Konuşmasında Dünya coğrafyasındaki nüfus ve buna orantısız olarak dağılan gelir dağılımına dikkat çeken Dilipak ayrıca Kahramanmaraş hakkında da ilginç bilgiler verdi. Dilipak: “Aslında Gavur Gölü’ne niye ‘Gavur gölü’ denildiğini biliyormusunuz? Veya Nur Dağı denilen Gavur Dağı’nın adı nereden geliyor? Orası Lut Kavmi’nin helak olduğu yerdirde ondan” diye konuştu.


Gecenin sonunda Kahramanmaraş’lı akrabaları ve diğer hemşehrileri ile görüşen Dilipak daha sonra kitapalrını imzalayarak geceyi tamamladı.
Gecede ayrıca sinevizyon gösterisi yapıldı; küçük kız çocuğu tarafından şiir okundu; İnsani Yardım Yakfı (İHH)ve kahramanmaraş İnsani Yardım Derneği’nin (İYD) çalışmaları hakkında bilgi verildi ve Kahramanmaraş İnsani Yadım Derneği (İYD)tarafından toplanan 33.000.00 ytl.lik yardım çeki de genel merkez yöneticisine takdim edildi.



Abdurrahman Dilipak’ın kouşmasını izlemek için aşağıdaki viedoları tıklayablirsiniz
A.Dilipak video 1
A.Dilipak video 2